söndag- regn ,

Fredagen spenderade jag hemma hos linn.
Kollade på tv, första gången som jag såg ett helt
avsnitt av oth. Jag må säga, det verkar vara en ruskigt bra serie!

Sen laga vi mat, satt vid datorn lite & tog kort, skrattade & allt
var bara mys! det blev en jätterolig och kanon fredag. gillllas!

Igår åkte jag och lisa till västerås. Gick i några affärer först
innan vi satte oss och åt mat. Lasagne! fyfasiken vad go den var.
Lätt att jag ska äta där igen. Mmmmmh

Fortsatte att kolla i affärer på stan, vi körde mot hälla där
jag bjöd lisa på glass. Lakrits! gud i himlen, godaste.

Besökte även tati & en godisbutik.
Var hemma vid typ halv 6 efter att ha sprungit på stan i timmar.
Eftersom vi inte ses så ofta så passade en shoppingtur alldeles utmärkt.
Hade en härlig & supertrevlig dag med bästa grannen!

Blev grillat hemma igårkväll också, var inte på hugget att göra
så mycket annat. När man är trött, har mensvärk & bara är allmänt
sliten så är det skönast att somna nykter i sin egna säng!

Regn.. mysigt på ett vis.

Imorgon kör vi en favorit i repris. 
En resa till rättvik! kupolen ska också hinnas med förhoppningsvis!
Underbara lilla stad!

Juste, köpte ett linne, örhängen, tröja, trosor, sjal
& naturligtvis en påse godis!




Kommentarer
Postat av: inis

Visa de du köper :D

2010-07-25 @ 16:35:15
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0