Grillning!

Stämmer bra. Runt 3 tin så kom marie, håkan & hans mamma hit, så grillade vi
och åt en massa annat gott. Satt ute på altanen, det var jätte mysigt!
måste göras om flera gånger!

Rummet är stökigare än vanligt, någon som vill sommarjobba?
Jag bjuder på mat och ger er bra betalt. 
Skulle ha gjort det själv, men lusten finns inte. 

Såg på tvn tablån att de sänder the ring ikväll, den vill jag inte missa! 
Får ta fram filten som sällskap & ett glas vattn. Kanoners! 

Är sugen på att bada, undra om det är kallt? behöver en bikini också.
Dem andra är antingen för små eller så finns bara en av delarna kvar.
Hahha, uj uj! 

Lär leta efter en klänning till 18årsdagen också, inte för att jag gillar
att bära klänning, men kul att fixa & klä upp sig lite.

3 veckor kvar om jag inte har fel? Det visar sig!
Kanske ska skriva en inköpningslista? Ska börjas i tid.

hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: J.

Jag kan sommarjobba gratis, haha :D <3

2010-06-26 @ 19:20:58
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0