Överraskning på högsta nivå!

Jag var hos Kajsa vid tio tiden, då började vi att göra tårta. Mest jag för hon
börja fixa med annat, sen så börja vi göra ett kollage med bilder & grejor på.
Haha, så klockren! tog cyklarna ner mot byn och fixa present, haha bara där
blev det kaos. Härlig grabb som skulle fixa den osv. Bra blev det!

Jeppa kom och då käka vi mat, gottis!
Kajsa tyckte att vi skulle hälsa på deras kaniner, jag tog med mig
Jeppa ut, efter en knapp sekund kom Kajsa å hennes syster Annika
efter och dem hade tårtan med sig.

Jag sprang dit så börja vi sjunga. Stackarn som fick höra mig sjunga, haha.
Hon blev chockad och glad förhoppningsvis!
Vi hade lyckats bra jag och K.

Medan vi spela spel så hade jag skrivit en fin låt till Jeppa
som jag och Kajsa sjöng. Hahah jag är rätt galen av mig.
Hoppade studsmatta å myste med kaninerna och sedan
bar det av mot Paradiset. Jag älskar det stället!
Kallt i vattnet men sen blev de riktigt skönt, visst då flickor?

Hemma igen, så käka vi melon å snackade men sen vare
dags att dra hem till sina egna hus.

Jag har iallafall haft en toppendag med många härliga skratt.
Mys dag!

Gratttis i förskott Jeppa! <3


Glad tjej!


my girls.
<3


Kommentarer
Postat av: J.

haha, tack igen för allt tjejer, det var jag definitivt inte beredd på! :D

haha, sången var härlig, kollaget likaså :P <3

2010-07-01 @ 08:03:35
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0