3 oktober 2010

Inte skrivit så mycket under helgen, men efter skolan i fredags
så följde jag med jeppa, kajsa, klara och gabriella hem till henne
och fikade. En grymt rolig eftermiddag vare!

Vi lär ta och ha fler fika stunder ihop, girls!

Fick skjuts till färnbo av kajsa, och där gick jag vidare hem till marie.
Pizza night! För min del blev det kebab. Så jävla gottt!

Hampus är 3 år och han åt mer än mig! jag ligger i lä

Senare på kvällen kom vicky hem hit.
Blev en tidig men en väldigt rolig kväll.

Vaknade strax efter kl 6 och steg upp och fixa oss
käka fruskost och greja, sen åkte vi och hämta upp

Håkans mamma & brorsson, sen träffades hela gänget
hos dem och sedan bar det iväg mot Rättvik!

Den årliga marknaden vettni!

Köpte bara ätbara saker! haha fy, brända mandlar är oemotståndliga.
Säger man inte så?

Jag övningskörde hem! Det kändes verkligen som om man hade
körkortet då. Nu ska här pluggas & köras så det ryker!

Nämner det ofta, det är bara en påminnelse för mig själv!

Nu idag har jag bara segat framför datorn.
Tittat på världens bästa komiker, eller snarare min stora idol!
Vem han/hon är får ni veta om en kort framtid.

Fått besök av syster m familj hör jag nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0