jkl - fredagsmys till skogs!

Efter skolan tog jag med mig jeppa och kajsa hem till skogen!
Alltså ut till mig.

Vi bakade en paj, blev en vegetarisk. Jättego!
Är stolt över mina muppar, trots att dem inte alls
går samma linje som jag. Haha

Spelade spel, drack te och åt cocosbollar.
Sånt som vi är extra duktiga på!

Vi får heller inte glömma att vi skrattade & pratade
som tokar!

En toppen fredag! känner mig yr just nu, undra om
det var drickan som gjorde det, eller så är det nog
för att jag inte fått i mig tillräckligt med godis idag.

Tippar på det sistnämda!

Hoppas ni inte drömmer mardrömmar inatt flickor.
Jag menar, jag skruvade upp musiken till max och
mamma sjöng. Det värsta var väl dansbandet?

Askul resa hem! Tack så mycket för allt, tjejor.
Göra om snart igen? Ja, det hoppas jag på!




Vi är ju inte normala direkt! jag gillart.
Checka lampan ovanför Js huvud.

Den påminner mig om en lysande boll.



Kommentarer
Postat av: J.

haha, älskar vårat fredagsmys! :D

<3

2010-10-09 @ 02:59:49
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0