Otursdagar är inte okej!

Jag tänker aldrig sätta min fot på en trottoarkant mer!
Ungefär så vill jag uttrycka det hemska som hände idag.

Skulle till Ok macken med isa & jenny, medans vi pratade så dök
jag rakt ner i backen, jag vette fan hur det gick till.

När vi väl kom tillbaka så började mina goa classmates
skratta åt mig, men jag gillar dem iaf!

Gick bra på fitnessen, lärarn frågade om jag inte
ville ha en ambulans, jag tyckte det räckte med
om han bar mig upp för trappen..

Men tji fick jag.. Latis är han!

Som tur var följde inis, fickis & emelie med mig
till skolsyrran, thank you girls!

Sen halta jag vidare, visserligen kunde/kan jag
gå som vanligt, men mycket skönare att halta
man känner inte smärtan på samma vis.

Hela veckan har det hänt mig något, vafan händer imorn?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0