Idol sökes ?

Undra om man ska ringa upp idoljuryn och tala om att deras
idol står rakt framför dem.

Inte riktigt. Men nästan! På telefonen iaf.

Jag vet innerst inne att jag inte kan sjunga.
Men kan agnes, darin m.fl lyckas så kan väl jag?

Vore sjukt galet om man skulle ta och söka.
Jag vet ju på direkten att ni tänker: Åhnej linda, du ska hålla
dig till maten och annat kul.

Om jag tänker efter så skulle det vara roligt.
Tv tittarna skulle få ett gott skratt!

Ni kan vara lugna. Detta är ett inlägg.

Men man kan aldrig vara säker. Kan man?



Kommentarer
Postat av: sanne

Haha ring idoljuryn! då kommer jag följa idol! :D

2010-09-22 @ 10:11:53
URL: http://sannestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0