26 augusti

Fick skjuts in till skolan, hade idrott i ungefär en timme fast det var mest
en genomgång osådär, efteråt åkte jag, Ida, Jenny och Mathilda hem till henne.
Tittade på film och fick reda på att vi inte hade någon svenska.. Haha, härlig skoldag!
Satt kvar hos tilda ett kvar innan jag åkte hemåt de va mys!

Första skolveckan är avklarad, och nu är det skönt att få vila upp sig.
I helgen ska jag packa.. flyttar på måndag! Spännande.

Nejdå, det blir inget långvarigt, utan jag ska vara kattvakt och vakta
våra vänners lägenhet medan dom och deras familj åker utomlands!
Jag kommer alltså leva " City" liv i två veckor, då kan man passa på
och hälsa på släkten, det låter kalas bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0