Julafton!

Veckan har gått fort och det har varit en jätte rolig och mysig vecka.
Allt ifrån julklappsbyten, handla mat, spelat bingolotto och pyntat julgranen.

Min kamera är hos min syster, därför blir det inga bilder nu på morgonen
men jag hoppas kunna ta med den hem sen så ni får se lite hur granen ser ut
och lite sånt roligt.

Mamma jobbar idag, pappa är ute och grejar på gården och jag
själv ska lösa melodikrysset, det är så trevligt.

Senare idag ska jag o pappa gå till våra grannar o önska god jul
om dom inte hinner före, dom brukar alltid hinna före.

På eftermiddagen ska vi hem till min systers killes mamma och fira.
Ikväll ska vi åka till syster och fortsätta firandet där, hoppas tomten
kommer.

Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul! Hoppas alla får en mysig dag
och ät mycket julmat, det ska jag göra. Å va gott det ska bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0