mysdagar!

I fredags lagade jag, Jenny & Ida iordning en slags kycklingrätt med nudlar.
Det var hur gott som helst!

Efter skolan mötte jag upp Linn, vi gick ner på stan med
Jenny, Ina och Julia.

Jag och Linn tittade i affärer innan vi tog bussen hem till henne.
Där vi bakade bullar, sirapskakor och chokladrutor.

Åt tacos och hade en mysig kväll! Jag sov kvar, strax efter tolv
så började jag sjunga för henne, hon fyllde nämligen år i lördags.

På morgonen fick hon sina presenter av mig, plus att jag sjöng lite till.
Sen kom mamma och hämtade mig, innan vi åkte hem fick vi
lite fika å lite så. Det var supergott och mycket trevligt!



Grattis igen min lilla pärla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0