Västerås!

Igårmorse hämtade jag och mamma upp Marie och Hampus så åkte
vi till Västerås. Vi började med & fika, det gör vi oftast.

Jag och Hampe ska alltid vara värst när det gäller kaffebröd.
Självklart tog vi dem största bakelserna vi kunde hitta,
haha sådan moster, sådan systerson ;)

Gick sedan på stan, köpte mig 2 par svarta thigts och två tröjor.

Ett par thigts & den andra tröjan fick min syster, snäll jag är!
Tog två olika färger, så nu kan vi låna av varandra minsann.

Jag är smart utav mig! Det händer ju inte så ofta, tur att hon var med.

Käkade på donken, och det blev även ett stopp på Ica Maxi
och Elgiganten innan hemgång, där mamma köpte sig en ny
mobil.

Det var en sjukt rolig och mysig dag tillsammans med 3st goa
familje medlemmar!



Idag har jag mest slöat. Har faktiskt städat & rensat ut ett av badrumsskåpet
som finns här nere oss mig, jag har ett eget badrum. Det är lite lyxigt!

Nära & bra. Funderar på att förnya lite saker därinne, såsom en ny badrumsmatta
och en ny papperskorg skulle heller inte vara dumt.

Skulle gärna vilja tapetsera om också, men man vet aldrig när
jag tar och lämnar boet, då kan jag ta och sätta upp en tavla istället.

haha, jag har mina knep!

Har försökt och lärt mamma hur hennes nya mobil fungerar
och det var inte det lättaste heller. Dels är hon ivrig, de ska gå fort
och hon ska helst kunna allt på en gång

Men vänta, det låter precis som mig när jag kör bil!
Läskigt.. Då kanske meningen stämmer som folket brukar säga.

:Du är lik din mamma, Linda!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0