Torsdag.

I  torsdags kom Alicia hit! Det var jätte länge sen som vi sågs, så det
var riktigt roligt att hon kom förbi. Vi lagade först mat, sen åkte mamma
& pappa iväg på semester. Jag och Alicia åkte iväg till affärn för att handla.

Alicia gjorde sin första köttfärspaj, jag är stolt! vi bakade även en
supergod kladdkaka. Gott!

Det blev mycket tok, pratade en massa om gamla härliga minnen
och massa annat. Är väldigt glad över att hon sov kvar, för vilket sju jädra
väder vi hade. Jag hatar åska!



<3



Alles goa paj!

Här kommer ett par härliga citat under kvällen!

L - Jag vill inte vara själv hemma
A - Om du vill kan jag stanna, jag frå väl lägga mig
på en jävla matta på golvet.
L - Åh, vill du det? (var hur glad som helst när jag sa de)

Alicia berättar om yrket volontär, när jag frågar allvarligt
Men, vad heter det när man tar hand om barn?
A - Linda, det är au pair"

haha, snacka om att få sig ett gott skratt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0