4/5 - 11

Tredje dagen på praktiken och denna dag började med tårar och slutade med glädje.
Fick träffa min såkallade handledare idag, han va hemsk rent ut sagt.
Han klaga på allt jag gjorde. Fy tusan!

Han började även klaga på Ina också, fattar inte vad han höll på med.
När jag, Ina & Lena skulle äta mat, så kommer han ut och slår näven
i bordet och ba: va gör du? jag svarade: äter? sen börja han gnälla osv.

Glädjen idag var att jag ska få följa med Ina & Lena till ett nytt ställe
som vi ska hålla till i. Vi slipper alltså köket, underbart!

Kände att jag ville skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: J.

han låter helt hemsk! men som vi sa; imorn är en ny dag. <3

2011-05-04 @ 20:07:23
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0