Festival Sommar!

I år ska jag väl kunna pallra mig iväg på en festival?
Varenda år är det två saker jag har i huvet som snurrar när det vankas
festivaler.

De första är pengar, ett studiebidrag innehåller inte så mycket pengar
och om man får ett sommarjobb så får man väl inte pengarna förns i höst?

Man måste kunna få unna sig här i livet, så pengar ska inte
vara något problem.

Det andra som snurrar i huvet är: Hur tar man sig till platsen?
Jo, oftast finns det tåg/buss/bil att åka i, har man oturen
och inget av dem fungerar, ja då får man lifta med någon helt enkelt!

Nejdå, det kommer lösa sig!



Hit är en plats som jag gärna skulle vilja besöka!

Kommentarer
Postat av: J.

Yraaaaan :D <3 jag håller alla tummar jag kan hitta! :)

tycker du eller Klara kan ta körkort så är det bara att bila upp :D

2011-05-16 @ 15:57:35
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0