6/9 - 11

Idag hade vi en slags hälsodag i skolan, där fick man gå på en föreläsning om 
mindfulness, man fick också pröva på zumba, boxning m.m det fanns även aggility 
som man kunde titta på. Söt hund som dansa runt, undra om man kan lära en katt 
att dansa? haha, nu har jag något att prova i helgen sen.. 

Paolo Roberto var även i skolan och hade en föreläsning, den var jättebra. 
Han berättade mest om kost & hälsa, men vi fick även höra andra spännande
saker. En trevlig dag! 

När jag kom hem hit så greja jag lite först innan jag gick hem till
Carina. Vi fikade å pratade en massa, hon visa även kort ifrån Thailand. 
Det verkar vara ett sånt fint och mysigt land, dit vill jag gärna åka någon gång. 

En supermysig kväll! Nu sitter jag och halv tittar på fotbollen, inte lika kul när Sebban
får spela. Måste plugga också, orkar inte.. men det är bara att bita ihop! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0