7/9 - 11

Ett av mina favorit program började idag på tvn, nämligen bonde söker fru.
Haha, kalla mig töntig men det programmet är så gulligt att titta på. 
Det finns en sjukt söt bonde med, han är så himlans snygg och verkar vara
en superfin kille. 

Om jag skulle få brev, och behöva ringa upp dom och fråga efter en dejt 
och det första jag skulle säga är: Hej, det är linda från bonde söker fru
kan du ringa upp mig? Det är svindyrt att ringa ifrån comviq. 

Vad säger ni? Tror ni att jag skulle passa med i programmet? ;)
hahaha





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Plötsligt kanske du dyker upp i programmet. Man vet ju aldrig med dig...

2011-09-07 @ 22:07:07
Postat av: Linda

haha, nej det är sant. Kommer du att titta då?

2011-09-08 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0