Praktik och lite till.

Är i Uppsala igen.. En av mina lärare kom med förslaget och självklart
tackade jag ja. Det är lätt att ta sig dit när pappa jobbar där men saken
är den att jag har tröttnat på själva linjen. Ibland är det ganska så kul att
laga någon god maträtt, baka goda kakor åsådär, men på ett sätt så är
det också tråkigt.

Bäst att bita ihop ordentligt och kämpa på, det är ju trots allt sista året!

Även om jag har tröttnat så har iaf denna praktik dag varit rolig.
Kocken har "smetat in" beasås på min låne t-shirt (kladdigt må jag säga er)
kökschefen har nypit min arm så den blev röd (han skulle känna på mina starka muskler ;)
jag har dessutom gått vilse inne i Universitet, jag hade tagit fel hiss,
så jag hamnade på andra sidan huset.. Haha, snacka om en jobbig dag!

Fredag imorgon, helg! skönt att få vila upp sig lite.

Igår var vi iväg till Avesta på tjejkväll, mycket mysigt och roligt!
Köpte mig ett armband och en t-shirt, bilder kommer när kameran är laddad.








Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: Tack så mycket Linda!! :D <3

2011-09-29 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0