Lov!

Helgen som har varit blev en lugn och skön helg, det behövdes.
I söndagskväll sov jag hos Mathilda med henne och Jenny för sen
på måndagen åkte vi iväg med flera andra studenter på kryssning!

Har haft så jäkla roligt med mina vänner och andra nya härliga människor!
Blev lite väl mycket för min del men som tur är så kommer det gå över efter
ett par dagars vila.

Peter Siepen var också ombord, de var roligt att få se honom!
Han är stilig och duktig på att sjunga!



Glad tjej!



Inte så pigg va?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha fick du någon svängom med Mats då? xd Du borde förresten gå på Step up på måndagar i spegelsalen i Vallas idrottshall... Han har dom träningarna ibland har jag märkt. Haha!

Postat av: J.

Haha, det ante mig ;)

Men huvudsaken att du hade kul i alla fall :D

2012-03-01 @ 17:47:11
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0