Tisdag

Det är grått, kallt och de små regnar här, inte alls kul. Tänk i helgen är det första december
och även första advent.. Hoppas alla får en mysig sådan för nu har jag något roligt att berätta
som jag har hållt hemligt tills idag, tänkte att de skulle vara en överraskning för ibland vet man
ju inte om det kan bli inställt eller så men nu tänker jag berätta att jag ska åka utomlands!

Jag har ju aldrig flygit och har heller aldrig varit utomlands så för mig kommer det
bli en härlig upplevelse. Det ska bli så skönt att få möta solen och hoppas att det
blir varma och sköna dagar. På eftermiddagen går planet så ska göra klart det sista
nu sen bär det av mot Arlanda. Bara det kommer ju bli ett äventyr för sig, men jag tänker
på Stig-Helmer : Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Ha de så fint nu alla! Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: lille G

Wow, kuul! Vart ska du? :)

2012-11-27 @ 17:58:06
URL: http://livetpafranska.blogg.se
Postat av: J.

Ha så kul bus! :)

2012-11-27 @ 21:42:32
URL: http://pottfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0