Utbildningar

Sitter här och tittar efter olika utbildningar. Min stora dröm när jag var mindre var
ju att få bli bartender och de är något som jag gärna skulle vilja prova på
men eftersom jag inte är så bra på matte och har ibland svårt att lära mig saker
och att jobba under stress är inte min grej..
Fick ju en fin drink bok av en go vän när jag fyllde så jag kan ju alltid lära
mig att göra några smarriga drinkar åt mina nära och kära.

Men som tur är har jag ett annat yrke som jag gärna skulle vilja arbeta inom
och det är massör. Har alltid tyckt om att få massage, men nu på äldre dagar
så vore det kul att få ge massage tillbaka.
Har en kompis vars mamma är massör och jag har fått lite tips
på hur jag ska gå till väga och nu gäller det bara hitta en bra utbildning.
Jag har hittat en "prova på kurs" i Stockholm, funderar på att åka dit
och se vad dom har att erbjuda. Vi får se vad som händer, roligt vore det iallafall.



Få jobba tillsammans med "Färjan" Håkan vore ju inte helt fel.
Så stilig!





Men att få massera vore inte så dumt de heller.
Tror att mina nära och kära skulle bli väldigt glada
om de hade en massör i närheten..



Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha "på äldre dar"...xD

2012-09-26 @ 17:09:30
URL: http://www.livetpafranska.blogg.se
Postat av: J.

Du kan bli precis vad du vill Linda! :) Massör låter ju bra :)

2012-10-02 @ 12:17:50
URL: http://pottfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0