Söndag 28/4

Stängningen i fredags gick väldigt bra och jag hoppas att dom ringer imorgon
också så man får jobba lite nu när man har kommit in i det hela.

Igår träffade jag Ellinor, vi fotade nya bilder och denna gång blev det ett skogstema.
När vi var klara så fikade vi ute i det sköna vädret och medans jag satt ute och hade
telefonen inne så passade Ellinor på att göra ett bus på min facebook, öppnar man
facebook så kommer man direkt till min sida och då är det lätt att göra ett bus.

Jag tror också att de va många som trodde de va jag som skulle ha skrivit det
men nej så roligt ska vi inte ha det!

Idag ska vi till min yngsta morbror och fika för hans fru fyller år.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0