3 september

Nu va de väldigt längesen som jag skrev här, har så mycket att skriva och berätta
men bloggen har kommit lite åt sidan.

Sommaren har varit riktigt härlig och fin, jag fick jobba hela sommaren från
början va de inte tänkt så men alltid roligt att få göra lite annat.

Nu är vi i September, hösten är på gång men ännu är det skönt ute
iallafall i solen, ska ta och plocka fram mysiga tröjor och måste även
köpa en jacka annars får jag ta vinterjackan.

Var ledig igår och är även ledig idag, känns skönt att va ledig såhär
i veckan för helgerna går så fort.

Idag tänkte jag ta tag i städningen i rummet och dricka honungsvatten för
min hals kliar och näsan rinner, de är inte bra för imorgon och resten
av veckan är det jobb.

Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0